Despre Basescu

Daca toata lumea isi da cu parerea despre rege, imi permit sa imi dau si eu cu parerea despre basescu.
Io zic ca ar trebui sa fie condamnat pentru inalta tradare, pentru furt nesimtit din banii statului, pentru inlesnirea furtului din banii statului (poporului), pentru fals si uz de fals, pentru trafic de influenta, pentru inselatorie, calomnie, de crime nu sunt sigur, dar n-as baga mana in foc ca nu sunt, pentru asocierea cu clanuri mafiote, pentru trafic de persoane si nu imi vin in cap altele la ora asta, dar sunt convins ca mai sunt.
A, si i-as baga in aceeasi oala si pe minim jumate din ministri, peste jumatate din senat si parlament.
O mai fi cineva de aceeasi parere cu mine?
Daca nu, nu ma deranjeaza, eu tot cred ca ar insuma vreo 4587 de ani de puscarie pentru cate a facut.
E o parere personala, pamflet, plm, ne amuzam si noi.

0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu